ساعت :

01:53

تاریخ :

6 آبان 1403

جستجو

سازمان حمل و نقل بار و مسافر

رعایت حجاب اسلامی، شرط استفاده از خدمات ناوگان حمل و نقل درون شهری

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از عدم ارائه خدمات این سازمان به افراد بدحجاب و بی حجاب در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب، خبر داد.
سیدمحمود حسینی بیان نمود: در راستای اجرای قانون عفاف وحجاب، به افراد بد حجاب و فاقد حجاب در ناوگان حمل و نقل مسافر درون شهری، خدمات ارائه نخواهد شد.
وی در نشست با مدیران شرکت های حمل و نقل تحت نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند که با موضوع ارتقای خدمات سفر و رعایت عفاف و حجاب در ناوگان حمل و نقل برگزار شد، افزود: بنا به فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری “کشف حجاب یک حرام شرعی و قانونی است ” لذا در این راستا شرکت های حمل و نقل تحت نظارت نباید به مسافرین فاقد پوشش اسلامی خدمات ارائه دهند.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در ادامه، اظهار کرد: امروزه دشمنان، سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده اند تا شاید با نمایش فساد و بی‌عفتی، بستر‌های انحطاط خانواده‌ها و به خصوص جوانان را فراهم‌ نموده و از این طریق به سرمایه ها و ارزش های دینی و اجتماعی ما ضربه بزنند و به همین دلیل طی سال‌های اخیر با صرف هزینه های هنگفت، راه‌اندازی رسانه‌ها، تقویت شبکه‌های اجتماعی بدون کنترل و استفاده از مزدورانشان تلاش کرده اند با تحمیل چالش حجاب و بی‌حجابی، اباحه‌گری را افزایش دهند.
حسینی با اشاره به اهتمام مضاعف سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در اجرای قانون عفاف و حجاب در ناوگان حمل و نقل درون شهری، تصریح کرد: مردم نجیب ایران بویژه مردم خراسان جنوبی همواره در رعایت شئونات اسلامی و عفت و حیا الگو بوده‌اند و اساسا برای مردان و زنان ایرانی در همه حال، حفظ حریم خانواده و حجاب، یک اصل و مساله جدی و حتمی بوده و قاطبه مردم عزیزمان بر رعایت پوشش مناسب ملی و اسلامی تاکید جدی دارند.
وی با بیان اینکه مطالبه مردمی مبنی بر ضرورت کاهش معضلات مربوط به این حوزه عفاف و ججاب نیز یک‌ خواست عمومی است، افزود: ما بر این باوریم که اهتمام به اجرا و نظارت بر قوانین و ضوابط پوشش در محیط‌های عمومی، شکست‌ پروژه دشمنان در ایجاد چالش حجاب را در پی خواهد داشت و سلامت و صیانت از خانواده‌ها و جامعه را تضمین خواهد کرد.