ساعت :

01:38

تاریخ :

17 اردیبهشت 1403

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند

جلسه شورای اداری سازمان با حضور نماینده محترم شورای شهر

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ، در تاریخ دوم آبان ماه اولین جلسه شورای اداری سازمان جدید با حضور سرکار خانم موهبتی نماینده محترم شورای اسلامی شهر برگزار گردید. 

جلسه در ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و سپس ریاست محترم سازمان ضمن خوش آمد گویی به سرکارخانم موهبتی از حضور ایشان در این جلسه تشکر و قدردانی نمودند.

 مهندس غلام پور در ابتدا با توجه به تاسیس سازمان جدید در اول شهریور ماه و همزمانی آن با شروع به کار دوره جدید شورای اسلامی شهر، به معرفی و شرح وظایف سازمان،فلسفه تشکیل سازمان که مدیریت و برنامه ریزی جهت ایجاد بستر مناسب برای حمل و نقل و خدمات رسانی به شهروندان می باشد، معرفی شورای سازمان، هیئت مدیره و شرح وظایف آنها پرداخت. سپس گزارشی در خصوص حوزه های مختلف سازمان اعم از حوزه اتوبوسرانی ،مینی بوس رانی، تاکسیرانی و پایانه مسافربری و مشکلات و کمبودهای این حوزه ها و خدماتی که در این سه حوزه انجام می گردد، ارائه نمود.و در پایان به معرفی پرسنل سازمان و شرح وظایف آنها پرداخت .

در ادامه سرکارخانم موهبتی بعد از تسلیت ایام عزاداری ماه صفر و شهادت حضرت رقیه(ع)، ضمن بیان این مطلب که نوع کار و فعالیت این سازمان به دلیل حوزه گسترده فعالیت و خدمات رسانی به اقشار مختلف با گروههای سنی متفاوت و فرهنگهای اجتماعی مختلف، با سایر مشاغل متفاوت است و باید با نگاهی خاص با آن برخورد کرد ف بر لزوم امر اموزش و فرهنگ سازی برای پرسنل، رانندگان و شهروندان تاکید نمود. و در پایان به طرح سوالاتی از اقدامات انجام شده در حوزه هوشمند سازی ناوگان، انجام معاینه فنی، نحوه صدور پروانه فعالیت و اشتغال و … پرداخت