ساعت :

10:49

تاریخ :

14 اردیبهشت 1403

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند

برگزاری اولین جلسه شورای اداری در سال 97

 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، در تاریخ 27 فروردین ماه اولین جلسه شورای اداری  با حضور رئیس، معاون و پرسنل سازمان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه ریاست سازمان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عید مبعث از زحمات همکاران در سال گذشته تقدیر و تشکر نمودند و متذکر شدند با توجه به نامگذاری سال 97، به سال حمایت از کالای ایرانی،  به عنوان یک شهروند و هموطن باید این  تلاش را داشته باشیم در مواردی که کالای مشابه ایرانی موجود باشد اولویت در خرید و استفاده از آنها باشد تا نقش کوچک و اندکی در راستای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال در کشور داشته باشیم.

سپس در خصوص اقدام جدید دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در راه اندازی  سامانه جامع منابع انسانی توضیحاتی ارائه نمودند و متذکر شدند تمامی پرسنل و رانندگان با نحوه کار با سامانه آشنا شده تا از این بعد به ثبت ارزیابی عملکرد سالانه، ثبت مرخصی روزانه و ساعتی، ماموریت و سایر درخواستهای اداری در این سامانه بپردازند.

مهندس غلام پور تمامی پرسنل را به رعایت نظم و انضباط اداری که در برنامه ریزی و عملکرد بهتر سیستم تاثیر بسزایی دارد تشویق نمودند و نیز حفظ احترام متقابل و حرمت بین کارمندان را خواستار شدند.

وی افزود از آنجا که رسالت کاری و خدمات سازمان به گونه ای است که با اقشار مختلف جامعه سروکار داریم، لذا رعایت برخورد مناسب توسط رانندگان امری ضروری است و نیز باید اطلاع رسانی و آموزش بیشتری در خصوص استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و کارت بلیت الکترونیک به شهروندان صورت گیرد و همچنین تمام حوزه ها موظفند عملکرد ارائه شده واحد های خود را به منظور انعکاس و اطلاع رسانی به روابط عمومی به طور مستمر منتقل نمایند.

همچنین رئیس سازمان از کارشناسان واحدهای مختلف خواست در جهت پیشرفت سازمان و در راستای خدمات رسانی بهتر به انجام کارهای پژوهشی و ارائه طرح های بدیع و خلاق بپردازند.

در ادامه متذکر شدند با توجه به محدودیت منابع مالی باید در جهت تقویت منابع درآمدی موجود، ایجاد منابع درآمدی جدید و کاهش هزینه ها تلاش مضاعف داشته باشیم.

در پایان جلسه به تبیین اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جدید پرداخته شد و همکاران نیز به بیان مشکلات حوزه مربوطه ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.